Kuidas kasutada krokodille.

gallery/nagu_kolmikud
  1. Käsipiduri rakendamine. Rakenda käsipidur, et takistada auto veeremist käivitamise ajal ja pärast seda.
  2. Vähenda aku koormust käivitamise hetkel. Lülita välja kõik voolutarbivad seadmed (puhur, klaasisoojendused, stereo, tuled jms). See on vajalik selleks, et tagada maksimaalne võimalik käivitusvool ning vähendada aku koormust.
  3. Neutraal-asend. Manuaalkäigukastiga auto puhul vajuta sidur täiesti põhja, käigukang lükka neutraali peale (nn vaba käik). Automaatkäigukasti olemasolul lülita kang asendisse "Park" ja vajuta piduripedaali.
  4. Gaasipedaali vajutamata keera süüde sisse, oota umbes 5 sekundit (kütusepump hakkab tööle, diisli puhul eelsüüteküünlad) ja käivita nüüd starter. Kui mootor ei lähe käima, siis jätka käivitamist maksimaalselt 15 sekundi jooksul. Enne kui uuele katsele lähed, oota vähemalt 10 sekundit, et starter jahtuks ja aku uuesti voolu koguks.
  5. Kui mootor ei käivitu 15-sekundilise käivitustsükli jooksul või hakkab tööle ja jääb kohe seisma, siis vajuta gaasipedaal pooleldi alla ning proovi uuesti starterit. Kohe kui mootor käivitub, lase gaasipedaal lahti.
  6. Kui mootori käivitumine endiselt ei õnnestunud, siis toimi nii: vajuta gaasipedaal täielikult põhja ja proovi käivitada (gaasi kogu aeg all hoides). Antud toiming on vajalik selleks, et eemaldada üleliigne sisselaskekollektorisse ja silindritesse kogunenud küttesegu. Starterit ei tohi korraga üle 15ne sekundi töös hoida! Kui mootor ei käivitu, korda sammu 5.
  7. Pärast mootori edukat töölehakkamist tõsta jalg gaasipedaalilt, et vältida veel külma mootori kõrgete pööreteni viimist (väga ohtlik). Külm mootor töötab alguses kõrgematel pöörel, see on normaalne.
gallery/jump-start-car-battery-right-way